Zagubiony bagaż

W przypadku, gdy pasażer po przylocie nie może odnaleźć bagażu, powinien udać się do Biura Bagażu Zaginionego – Lost&Found, znajdującego się na terenie hali przylotów, w celu założenia sprawy bagażowej.

Pasażer zobowiązany jest dokładnie opisać swój bagaż na podstawie tablicy z kodami IATA, podać swoje dane personalne oraz okazać kartę pokładową z odcinkiem przywieszki bagażowej. Osoba z punktu informacji (Agent Obsługi Naziemnej) wprowadza uzyskane dane do systemu śledzenia bagaży Worldtracer Baggage Tracing (aktywne poszukiwanie bagażu w tym systemie trwa do 35 dni), lub wpisuje je ręcznie na odpowiednim formularzu. Po założeniu sprawy pasażer otrzymuje raport Property Irregularity Report (PIR) wraz numerem sprawy i adresem strony internetowej WorldTracer.aero (w przypadku linii Ryanair), pod którym można uzyskać informacje o zaginionym bagażu.

Procedura odbioru bagażu:

  • osobisty odbiór bagażu w porcie lotniczym;
  • wysyłka bagażu za pośrednictwem kuriera.

Wszystkie czynności oraz decyzje podejmowane są w uzgodnieniu z pasażerem.

Zagubiony bagaż

Tel: +48 52 36 54 651
e-mail: ll@bzg.aero

Nie znalazłeś informacji, których szukasz?

Zapraszamy do kontaktu z infolinią lotniskową pod numerem +48 52 365 47 00

Poznaj
nasze lotnisko

Historia

Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.
Czytaj więcej OK