Chatbot PLB
Data dodania: 15.02.2022

Drodzy Pasażerowie,
W czasie kiedy „informacja” stała się czymś zmieniającym się w niesamowicie dynamiczny sposób, a w lotnictwie w szczególności jest ona istotna, wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom, na stronie internetowej lotniska Bydgoszcz – www.plb.pl uruchomiliśmy narzędzie wspomagające jakim jest Chatbot, którego zadaniem będzie udzielanie odpowiedzi na nurtujące Was pytania, np. godziny otwarcia punktu Vitalabo, aktualną siatkę połączeń, czy możliwość rezerwacji parkingu oraz aktualne przepisy COVID-19.
Chatbot to nic innego jak przygotowany przez nas program komputerowy, odpowiadający na zadane pytania wg. zaprogramowanego schematu. Chatbot potrafi odpowiedzieć na proste pytania, a na podstawie konwersacji z Wami jego wiedza będzie stale uzupełniana. Potrzebujemy Waszej aktywności, aby rozwijać możliwości Chatbota.
Rozwiązanie przechodzi fazę testów, dlatego prosimy o wyrozumiałość i w przypadku problemów prosimy o kontakt w dostępnej wcześniej formie tj. telefonicznie lub mailowo. Cały czas będziemy udoskonalać nową platformę komunikacji by być bliżej i móc szybciej przekazywać niezbędne dla Was odpowiedzi, dlatego z chęcią poznamy Wasze opinie i spostrzeżenia.