Zagubiony bagaż A A A

W przypadku, gdy pasażer nie może odnaleźć bagażu na hali przylotów powinien udać się do Biura Bagażu Zaginionego – Lost&Found, znajdującego się w Holu Głównym BZG (w Punkcie Informacji) w celu założenia sprawy bagażowej.

Pasażer zobowiązany jest dokładnie opisać swój bagaż na podstawie tablicy z kodami IATA, podać swoje dane personalne oraz okazać kartę pokładową z odcinkiem przywieszki bagażowej. Osoba z punktu informacji (Agent Obsługi Naziemnej) wprowadza uzyskane dane do systemu śledzenia bagaży Worldtracer Baggage Tracing (aktywne poszukiwanie bagażu w tym systemie trwa do 35 dni) lub wpisuje je ręcznie na odpowiednim formularzu. Po założeniu sprawy pasażer otrzymuje raport Property Irregularity Report (PIR) wraz numerem sprawy i adresem strony internetowejwww.worldtracer.aero/filedsp/fr.htm (w przypadku linii Ryanair), pod którym można uzyskać informacje o zaginionym bagażu.

Jeśli podróżny leciał liniami LOT lub Ryanair  to w momencie, kiedy bagaż się odnajduje i dociera na lotnisko agent dzwoni do właściciela , by umówić się na dowóz bagażu pod adres podany w sprawie. Pasażerowie rejsów czarterowych muszą swój bagaż zagubiony odebrać osobiście w Porcie Lotniczym .

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij